سرخط خبرهاسیاسی

الکاظمی دستور رسیدگی فوری به حمله داعش در استان دیالی را صادر کرد

نخست وزیر عراق در پی حمله عناصر گروه تروریستی داعش به مواضع ارتش عراق در استان دیالی، دستور رسیدگی فوری به این حمله را صادر کرد.

میدل ایست نیوز: «مصطفی الکاظمی» نخست وزیر عراق امروز جمعه در پی حمله عناصر گروه تروریستی داعش به مواضع ارتش عراق در استان دیالی که منجر به شهادت یازده نفر از نیروهای نظامی ای کشور شد، دستور رسیدگی فوری به این حمله را صادر کرد.

الکاظمی در توئیتی نوشت که جنایت تروریستی‌ای که علیه فرزندان ما در ارتش در استان دیالی رخ داد بدون مجازات سخت نخواهد ماند و نیروهای ما به زودی پاسخی رعدآسا به تروریست‌های قاتل خواهند داد.

وی افزود که نیروهای مسلح قهرمان عراق باید مانع از تکرار این اقدامات شوند و تروریست‌ها را در هر مکانی دنبال کنند.
در همین حال «یحیی رسول عبدالله» سخنگوی نیروهای مسلح عراق در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که فرمانده کل نیروهای مسلح دستور پیگیری فوری حادثه تروریستی را که منجر به شهادت 11 نظامی از جمله یک افسر در منطقع العظیم در استان دیالی شد، صادر کرد.

وی افزود که الکاظمی همچنین دستور داده تا نیروهای مسلح در بالاترین سطح آمادگی قرار بگیرند و با انجام عملیاتی گسترده در مناطق مورد استفاده گروه‌ تروریستی داعش به سرعت انتقامی عادلانه از عناصر این گروه بگیرند.

منابع خبری اعلام کردند که بیش از 10 نفر از عناصر داعش بامداد امروز جمعه در حمله‌ای ناگهانی به یک پایگاه ارتش عراق در استان دیالی هجوم بردند. در این حمله 11 نظامی ارتش از جمله یک افسر با درجه ستوان کشته شدند.

منبع
روسیا الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا