سرخط خبرهاسیاسی

امریکا چندین فرد و شرکت‌ را به دلیل ارتباط با حزب‌الله لبنان تحریم کرد

وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد که سه فرد و ده نهاد در لبنان، زامبیا و آلمان را به دلیل "کمک و تسهیل در روند تروریسم جهانی از سوی حزب الله لبنان" به فهرست افراد و شرکات‌های تحریم شده از سوی امریکا، اضافه کرد.

میدل ایست نیوز: دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا امروز جمعه، اعلام کرد که سه فرد و ده نهاد در لبنان، زامبیا و آلمان را به دلیل “کمک و تسهیل در روند تروریسم جهانی از سوی حزب الله لبنان” به فهرست افراد و شرکات‌های تحریم شده از سوی امریکا، اضافه کرد.

وزارت خزانه داری امریکا شرکت هایی را در لبنان، زامبیا و آلمان به خاطر ارتباط با افراد و شرکت های تحریم شده، از جمله شرکت “گلدن گروپ”، شرکت ساخت‌و‌ساز “همر اند نیل” و شرکت سرمایه‌گذاری “حمیدکو”، در لیست تحریم خود قرار داد.

وزارت خزانه داری آمریکا پیش از این نیز اعلام کرده بود که سه فرد دیگر و یک شرکت متعلق به آنان را به دلیل ارتباط با حزب الله لبنان تحریم کرده است.

وزارت خزانه‌داری آمریکا در بیانیه‌ای در وب‌سایت خود اعلام کرد که این سه نفر به نام‌های “عادل دیاب”، “علی محمد داون” و “جهاد سالم علامه” به همراه یک شرکت گردشگری وابسته به آنها به نام «دارالسلام» به لیست تحریم امریکا اضافه شدند.

منبع
اسپوتنیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا