سرخط خبرهاسیاسی

مصر و اردن حمله تروریستی در استان دیالی عراق را محکوم کردند

مصر و اردن حمله تروریستی داعش به استان دیالی عراق را که منجر به شهادت 11 نفر از نیروی‌های نظامی عراق شد، به شدت محکوم کردند.

میدل ایست نیوز: مصر و اردن امروز جمعه حمله تروریستی داعش به استان دیالی عراق را که منجر به شهادت 11 نفر از نیروی‌های نظامی عراق شد، به شدت محکوم کردند.

مصر در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که حمله تروریستی امروز در استان دیالی عراق را که منجر به شهادت تعدادی از نیروهای مسلح عراقی شد به شدت محکوم می‌کند.

این اطلاعیه افزود که مصر صمیمانه‌ترین تسلیت خود را به ملت و دولت عراق و خانواده‌های قربانیان این حادثه دردناک ابراز می‌کند و بر همبستگی کامل خود با عراق برای حفظ امنیت و ثبات خود، تاکید می کند.

وزارت خارجه اردن هم حمله تروریستی امروز جمعه که در استان دیالی در شرق عراق را محکوم کرد.

«هیثم ابوالفول» سخنگوی رسمی وزارت خارجه اردن در اطلاعیه‌ای ضمن محکومیت شدید این اقدام تروریستی بر همبستگی و ایستادگی کامل اردن در کنار عراق برای مقابله با تهدیدهای امنیتی، تاکید کرد.

منابع آگاه عراقی اعلام کردند که بیش از 10 نفر از عناصر داعش بامداد امروز جمعه در حمله‌ای ناگهانی به یک پایگاه ارتش عراق در استان دیالی هجوم بردند. در این حمله 11 نظامی ارتش از جمله یک افسر با درجه ستوان کشته شدند.

«برهم صالح» رئیس جمهور عراق هم در توئیتی تاکید کرد که حمله تروریستی در استان دیالی، اقدامی نفرت‌انگیز و شکست‌خورده برای هدف قرار دادن امنیت عراق است.

منبع
خبرگزاری رسمی عراق (واع)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا