سرخط خبرهاسیاسی

رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر عراق بر اهمیت تعقیب بقایای داعش تاکید کردند

رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر عراق در دیدار با یکدیگر بر اهمیت حفظ امنیت شهروندان عراقی و نیز تعقیب عناصر باقی‌مانده گروه تروریستی داعش تاکید کردند.

میدل ایست نیوز: «برهم صالح» رئیس‌جمهور عراق و «مصطفی الکاظمی» نخست‌وزیر این کشور در دیدار با یکدیگر بر اهمیت حفظ امنیت شهروندان عراقی و نیز تعقیب عناصر باقی‌مانده گروه تروریستی داعش تاکید کردند.

رئیس جمهور و نخست وزیر عراق امروز شنبه با یکدیگر دیدار داشتند و دو طرف در این جلسه، اوضاع کلی عراق را مورد بحث و بررسی قرار دادند و بر اهمیت حفظ امنیت شهروندان، تعقیب بقایای داعش، مقابله با اقدامات جنایتکارانه این گروه تروریستی، تاکید کردند.

دو طرف همچنین حمایت همه جانبه از نیروهای امنیتی در انجام وظایف خود را ضروری دانستند.

در این دیدار بر اهمیت اتحاد نیروهای ملی به منظور دستیابی به امنیت و ثبات و تمرکز بر تامین نیازها و خواسته‌های شهروندان نیز تاکید شد.

بیش از 10 نفر از عناصر داعش بامداد روز گذشته جمعه در حمله‌ای ناگهانی به یک پایگاه ارتش عراق در استان دیالی هجوم بردند. در این حمله 11 نظامی ارتش از جمله یک افسر به شهادت رسیدند.

نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق نیز پس از این حادثه تروریستی با انتشار بیانیه‌ای تاکید کرد که این جنایت بدون پاسخ نخواهد ماند و تروریست‌ها با واکنش سخت مواجه خواهند شد.

منبع
خبرگزاری رسمی عراق (واع)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا