سرخط خبرهاسیاسی

تاکید رئیس‌جمهور عراق و وزیر دادگستری لبنان بر تقویت همکاری‌های دوجانبه

رئیس جمهور عراق و وزیر دادگستری لبنان در دیدار با یکدیگر بر تقویت روابط دو جانبه عراق و لبنان در زمینه‌های مختلف تاکید کردند.

میدل ایست نیوز: «برهم صالح» رئیس جمهوری عراق و «هنری خوری» وزیر دادگستری لبنان امروز شنبه در دیدار با یکدیگر بر تقویت روابط دو جانبه عراق و لبنان در زمینه‌های مختلف تاکید کردند.

رئیس جمهوری عراق امروز شنبه در بغداد از وزیر دادگستری لبنان استقبال کرد و دو طرف در این دیدار بر اهمیت روابط عراق و لبنان، ضرورت تقویت همکاری‌ها در زمینه‌های مختلف از جمله قضایی و حقوقی، تبادل تجربیات و فعال‌سازی تفاهم‌نامه‌ها تاکید کردند.

وزیر دادگستری لبنان نیز با قدردانی از مواضع حمایتی عراق از مردم لبنان و ایستادگی عراق در کنار لبنان در بحران‌ها و چالش‌های مختلف، بر تعهد لبنان به امنیت و ثبات عراق، بازگرداندن این کشور به نقش محوری خود و حمایت از تلاش های این کشور برای برقراری صلح در منطقه تاکید کرد.

هفته گذشته نیز «قاسم الاعرجی» مشاور امنیت ملی عراق در تماس تلفنی با «بسام مولوی» وزیر کشور لبنان بر موضع مقامات عراقی برای کمک به ملت لبنان جهت عبور از بحران‌های موجود در این کشور تاکید کرده بود.

منبع
خبرگزاری رسمی عراق (واع)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا