سیاسی

آغاز عملیات امنیتی گسترده در دیالی در انتقام حادثه العظیم

نیروهای امنیتی عراق در انتقام حمله روز جمعه عناصر داعش به مقر ارتش عراق، عملیات امنیتی گسترده ای را در ناحیه العظیم استان دیالی آغاز کردند.

میدل ایست نیوز: «طالب الموسوی»، فرمانده ستاد عملیات الحشد الشعبی در دیالی امروز از آغاز عملیات امنیتی گسترده در چند محور این استان برای تعقیب عناصر باقیمانده گروه تروریستی داعش در ناحیه العظیم خبر داد.

وی گفت: راس ساعت 7 صبح امروز تیپ های الحشد الشعبی و تشکیلات پشتیبان آنها، عملیات امنیتی گسترده ای را برای تعقیب عناصر باقیمانده داعش در دو بخش شرقی و غربی ناحیه العظیم استان آغاز کردند.

الموسوی افزود: این عملیات برای تعقیب عناصر داعش و پس از حمله خائنانه آنها به قهرمانان ارتش عراق، با مشارکت تیپ های 4، 3 و 20 و تیپ نداء دیالی و نیروی ویژه فرماندهی ستاد عملیات با پشتیبانی نیروهای اطلاعاتی و توپخانه و واحد مبارزه با مواد منفجره انجام می شود.

فرمانده ستاد عملیات الحشد الشعبی در دیالی با اشاره به اینکه این عملیات با وجود برودت هوا و صعب العبور بودن منطقه انجام می شود، تاکید کرد که حملات گاه و بیگاه عناصر داعش به نیروهای امنیتی عراق تنها بر عزم و اراده آنها برای مبارزه و تعقیب عناصر داعش در هر مکانی که باشند، می افزاید.

عناصر باقی‌مانده گروه تروریستی داعش جمعه در حمله ای به یک مقر ارتش عراق در منطقه حاوی العظیم استان دیالی، 11 نفر از جمله یک افسر و 10 سرباز ارتش عراق را به شهادت رساندند.

همچنین بخوانید

سوء استفاده داعش از خلل امنیتی برای تداوم حملاتش در عراق و سوریه

منبع
خبرگزاری رسمی عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا