سیاسی

الخزعلی: درباره مخالفت با حمله به هیئت های دیپلماتیک و فرودگاه ها اختلافی وجود ندارد

دبیر عصائب اهل الحق مخالفت با حمله به هیئت های دیپلماتیک و تأسیسات غیر نظامی را مورد اتفاق نظر همه نیروهای سیاسی کشور دانست.

میدل ایست نیوز: «قیس الخزعلی»، دبیر عصائب اهل الحق مخالفت با حمله به هیئت های دیپلماتیک و تأسیسات غیر نظامی را مورد اتفاق نظر همه نیروهای سیاسی کشور دانست و خواستار خودداری از اتهام زنی های بی پایه شد.

الخزعلی با انتشار توئیتی نوشت که مخالفت با حمله هیئت‌های دیپلماتیک و فرودگاه‌ها و تأسیسات غیر نظامی موضوع اختلافی نیست و همه نیروهای سیاسی و ملی از جمله چارچوب هماهنگی و سازمان هماهنگی نیروهای مقاومت درباره آن اتفاق نظر دارند.

او تأکید کرد که تردیدی نیست که نقشه‌هایی برای برهم زدن فضای سیاسی کشور به خصوص در شرایط حساس کنونی وجود دارد و افزود که موجب تأسف است که برخی نیروها و چهره‌های سیاسی و رسانه‌ها از این حوادث برای حملات رسانه‌ای و اتهام‌زنی‌های گزاف به طرف‌هایی مشخص استفاده می‌کنند.

الخزعلی افزود که چنین روشی به ثبات عراق و گذر از بحران در کشور کمک نمی‌کند و پرسش‌هایی را درباره برخی اتهام‌زنندگان برمی‌انگیزد.

او از همه نیروهای سیاسی خواست که برای یکپارچه سازی گفتمان ملی و مخالفت با هرچه خلاف حاکمیت و امنیت و مسالمت اجتماعی عراق است تلاش کنند و به مخالفت با حضور نیروهای نظامی خارجی اعم از امریکایی و ترکیه‌ای ادامه دهند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا