سیاسی

تهدید شرکت‌های هواپیمایی اسرائیل برای متوقف کردن پروازها به امارات

خطوط هوایی اسرائیل تهدید کردند که پروازهای خود به دبی را از هفته آینده به دلیل بحران امنیتی بین فرودگاه‌های بن گوریون و دبی متوقف خواهند کرد.

میدل ایست نیوز: خطوط هوایی اسرائیل تهدید کردند که پروازهای خود به دبی را از هفته آینده به دلیل بحران امنیتی بین فرودگاه‌های بن گوریون و دبی متوقف خواهند کرد.

پایگاه اسرائیلی “واللا” خبر داد که اداره امنیت فرودگاه بن گوریون در تل‌آویو اعلام کرده که از یکشنبه آینده امکان انجام تمام پروازها به دبی وجود ندارد.

مدیران خطوط هوایی اسرائیل نیز در نامه‌ای به «نفتالی بنت» نخست‌وزیر اسرائیل گفتند که علیرغم انجام تمامی درخواست‌های مقامات دبی، اداره امنیت هوانوردی و سازمان اطلاعات و امنیت داخلی (شاباک) اعلام کردند که از 8 مارس به پروازهای ورودی از دبی مجوز داده نخواهد شد.

این مدیران خاطرنشان کردند که مقامات اسرائیلی به شرکت‌های هواپیمایی پیشنهاد داده اند که پروازهای خود را به جای دبی به ابوظبی انجام دهند، ولی آنها این پیشنهاد را غیرقابل قبول توصیف کردند که به شرکت ها آسیب می زند.

گفتنی است که شرکت های هواپیمایی اسرئیل روزانه حداقل 8 سفر به دبی انجام می دهند که تصمیمات جدید به معنای لغو حداقل 5 سفر روزانه به این شهر است.

منبع
فلسطین الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا