سیاسی

سفر رئیس جمهور الجزائر به قطر برای شرکت در نشست کشورهای صادرکننده گاز

عبدالمجید تبون، رئیس جمهور الجزائر طی سفری رسمی و دو روزه به دعوت امیر قطر و برای شرکت در نشست کشورهای صادرکننده گاز وارد دوحه شد.

میدل ایست نیوز: عبدالمجید تبون، رئیس جمهوری الجرائز طی سفری رسمی و برای شرکت در نشست کشورهای صادرکننده گاز در قطر وارد دوحه شد.

به گزارش خبرگزاری رسمی قطر، تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر و شماری از مقامات این کشور و سفرای دو کشور در فرودگاه بین المللی حمد از رئیس جمهوری الجزائر استقبال کردند.

دو طرف قرار است روابط دوجانبه بین قطر و الجزائر و راه های تقویت آن علاوه بر آخرین تحولات منطقه ای و بین المللی دارای اهمیت مشترک را بررسی کنند.

از سویی دیگر نهاد ریاست جمهوری الجزائر اعلام کرد که سفر تبون دو روز به طول خواهد انجامید و به دعوت امیر قطر انجام شده است.

ریاست جمهوری الجزائر این سفر را در چارچوب تقویت روابط برادرانه بین دو ملت برادر و پیشبرد همکاری دوجانبه به گونه ای که نشان دهنده استحکام روابط بین دو کشور و ملت باشد، توصیف کرد.

تبون در ششمین نشست رؤسای کشورها و دولت های عضو مجمع کشورهای صادرکننده گاز که از 20 الی 22 فوریه در دوحه برگزار می شود، نیز شرکت خواهد کرد.

منبع
الخلیج آنلاین

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا