سیاسی

عملیات پاکسازی استانهای کربلا و صلاح‌الدین توسط نیروهای امنیتی عراق

نیروهای امنیتی عراق امروز دوشنبه عملیات تامین امنیت و پاکسازی را در دو استان کربلا و صلاح‌الدین آغاز کردند.

میدل ایست نیوز: فرماندهی ستاد عملیات کربلا امروز دوشنبه اعلام کرد که عملیاتی نظامی را با هدف تامین امنیت در مناطق بیابانی استان کربلا آغاز کرده است؛ نیروهای الحشد الشعبی هم عملیات تعقیب تروریست‌ها در مناطقی از استان صلاح‌الدین را آغاز کردند.

«علی الهاشمی» فرمانده عملیات کربلا در گفت‌وگو با السومریه نیوز اعلام کرد که نیروهای عراقی از صبح امروز دوشنبه عملیات خود را برای تامین امنیت صحرای کربلا تا محدوده استان الانبار و صحرای استان نجف آغاز کردند.

«احمد زوینی» فرمانده پلیس کربلا هم در همین راستا گفت که نیروهای عراقی متشکل از ارتش، پلیس فدرال با پشتیبانی جنگنده‌های نیروی هوایی در این عملیات مشارکت دارند.

عملیات الحشد الشعبی در استان صلاح‌الدین

فرماندهی عملیات الحشد الشعبی در استان صلاح الدین هم اعلام کرد که نیروهای الحشد عملیات گسترده تعقیب تروریست‌ها را در شرق بیجی آغاز کردند.

این عملیات با هدف تعقیب عناصر تروریستی در مناطق ناهموار و صعب‌العبور انجام می‌شود.

شایان ذکر است که نیروهای امنیتی عراق چهارشنبه گذشته نیز عملیات پیشگیرانه بزرگی را در مناطق بیابانی استان کربلا انجام دادند.

فرمانده پلیس کربلا و فرمانده ستاد عملیات کربلا به صورت مستقیم بر این عملیات که با هدف تامین امنیت و ثبات استان کربلا برگزار شد، نظارت داشتند.

منبع
السومریه نیوز

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا