اقتصادیسیاسی

وزارت حمل و نقل عراق از پایان اعتصاب پرسنل شرکت هواپیمایی عراق خبر داد

وزارت حمل و نقل عراق اعلام کرد که پرواز هواپیماها از فرودگاه بغداد و دیگر فرودگاه‌های این کشور به صورت کاملا طبیعی ادامه دارد.

میدل ایست نیوز: وزارت حمل و نقل عراق اعلام کرد که پرواز هواپیماها از فرودگاه بغداد و دیگر فرودگاه‌های این کشور به صورت کاملا طبیعی ادامه دارد.

«نزار ابراهیم»، مدیر کل شرکت خدمات مسافربری هوایی عراق، اعلام کرد که همه پروازهای ورودی و خروجی به فرودگاه بغداد و دیگر فرودگاه‌های کشور بر اساس زمان‌بندی تعیین‌شده انجام می‌شود.

او افزود که آنچه درباره توقف پروازها در برخی فرودگاه‌های عراق مطرح شده بی اساس است و با هدف تخریب وجهه عراق و هم‌زمان با رونق بی‌سابقه در استفاده از آسمان عراق برای عبور هواپیماها انجام شده است.

از سوی دیگر، شرکت هواپیمایی العراقیه اعلام کرد که با رسیدگی به مطالبات پرسنل هوایی عراق آنان به اعتصاب چند ساعته خود پایان داده‌اند.

«عباس عمران»، مدیر کل شرکت هواپیمایی العراقیه، تأکید کرد که صبح امروز مطالبات اعتصاب‌کنندگان به اطلاع وزیر حمل و نقل رسید و وی دستور رسیدگی فوری به همه آنها و نیز برکناری برخی مدیران به خواست پرسنل شرکت را صادر کرد.

او گفت که در این اعتصاب چند ساعته فقط چند پرواز به مدت حداکثر 3 ساعت تأخیر داشته‌اند و در سال 12 ظهر امروز همه چیز به حالت عادی برگشته است.

منبع
خبرگزاری رسمی عراقRT

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا