خبر اولسیاسی

یورش نظامیان اسرائیل به مسجد الاقصی برای پنجمین روز متوالی

نظامیان اسرائیلی پس از حمله به مسجد الاقصی، اقدام به تخلیه محوطه های آن از وجود نمازگزاران فلسطینی به منظور تعرض شهرک نشینان اسرائیلی کردند.

میدل ایست نیوز: ده ها نظامی اسرائیلی از ساعات اولیه صبح امروز پنجشنبه به مسجد الاقصی یورش برده و در حال سرکوب نمازگزاران فلسطینی هستند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، نظامیان اسرائیلی پس از حمله به مسجد الاقصی، اقدام به تخلیه محوطه های آن از وجود نمازگزاران فلسطینی به منظور تعرض شهرک نشینان اسرائیلی کردند.

نظامیان اسرائیلی شمار زیادی از نمازگزاران فلسطینی را در داخل مصلای قبلی محاصره کرده و به داخل آن گاز اشک آور و گلوله های پلاستیکی شلیک کردند.

جوانان فلسطینی در مصلای قبلی با اسرائیلی ها درگیر شده و اجازه ورود آنان به این مکان مقدس را ندادند.

در محوطه های مسجد الاقصی نیز، نیروهای نظامی اسرائیل، زنان فلسطینی را به طرز وحشیانه ای مورد حمله قرار داده و اقدام به سرکوب آنان کردند.

شهرک نشینان اسرائیلی برای پنجمین روز متوالی تحت حمایت شدید نیروهای پلیس اسرائیل به مسجد الاقصی تعرض کردند.

پس از تعرض شهرک نشینان به مسجد الاقصی، جوانان فلسطینی به سمت آنان ترقه، سنگ و صندلی پرتاب کرده و آنان را وادار به فرار کردند.

گروه های دیگری از شهرک نشینان مجبور شدند مسیر تعرض خود به مسجد الاقصی را تغییر داده و پس از دقایقی سریعا این مسجد را ترک کنند.

تا این لحظه چند جوان فلسطینی توسط نظامیان اسرائیلی بازداشت شده و 8 جوان هم در داخل مصلای قبلی هدف گلوله پلاستیکی نیروهای اسرائیلی قرار گرفته و زخمی شدند.

منبع
مرکز اطلاع رسانی فلسطین

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا