خبر اولسیاسی

وزارت خارجه فلسطین: اسرائیل در حال از میان بردن شواهد قتل «شیرین ابوعاقله» در جنین است

وزارت خارجه فلسطین با محکوم کردن حمله خونبار به اردوگاه جنین، ارتش اسرائیل را به تلاش برای از میان بردن شواهد قتل «شیرین ابوعاقله» متهم کرد.

میدل ایست نیوز: وزارت خارجه فلسطین با محکوم کردن حمله خونبار به اردوگاه جنین، گفت: ارتش اسرائیل در تلاش است تا شواهد قتل «شیرین ابوعاقله» را از بین ببرد.

در این بیانیه که امروز منتشر شده آمده که «اعدام شیرین ابوعاقله بخشی از تلاش‌های ارتش و حاکمان اسرائیل برای مخفی کردن واقعیت‌ جنایاتشان در حق ملت فلسطین است».

این بیانیه افزوده که حمله امروز به اردوگاه جنین، علاوه بر اهداف همیشگی، به منظور از میان بردن شواهد اقدام ارتش اسرائیل در «اعدام شیرین ابوعاقله» و  بر هم زدن صحنه جرم و  فریب افکار عمومی در این باره و تثبیت روایتی واژگونه از حادثه است.

در این بیانیه تأکید شده که فیلمی که پیش از این نخست‌وزیر اسرائیل از حادثه منتشر کرد توسط خود نهادهای صهیونیستی نیز تکذیب شد.

در این بیانیه مسئولیت کامل «اعدام شیرین ابوعاقله» متوجه اسرائیل دانسته و تأکید شده که حاکمان اسرائیل به سربازان خود اجازه تیراندازی به فلسطینیان به منظور کشتن آنها را داده‌اند و پشتوانه حقوقی کامل برای آنان فراهم می‌کنند.

شیرین ابوعاقله روز چهارشنبه در حین پوشش خبر حمله نیروهای اسرائیلی به اردوگاه جنین هدف تیراندازی مستقیم قرار گرفت و جان باخت.

منبع
روسیا الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا