خبر اولسیاسی

رایزنی سران امارات، مصر و اردن در ابوظبی

نخست وزیران اردن و مصر در سفر به امارات با محمد بن زاید، رئیس امارات متحده عربی دیدار و درباره شراکت صنعتی بین سه کشور رایزنی کردند.

میدل ایست نیوز: نخست وزیران اردن و مصر در سفر به امارات با محمد بن زاید، رئیس امارات متحده عربی دیدار و درباره شراکت صنعتی بین سه کشور رایزنی کردند.

به گزارش الخلیج آنلاین، محمد بن زاید، در دیدار با الخصاونه و مدبولی، ضمن تمجید از «شراکت صنعتی یکپارچه برای توسعه اقتصادی پایدار» میان امارات، اردن و مصر که جزئیات آن امروز یکشنبه اعلام خواهد شد، تاکید کرد که این یک گام پیشگام به شمار می آید و برای مردم هر سه کشور نیز خیر و پیشرفت به ارمغان خواهد آورد.

وی گفت که تحولات کنونی جهان مستلزم تعمیق شراکت های اقتصادی میان کشورهای جهان عرب، ایجاد شیوه های جدید برای همکاری میان این کشورها، تقویت یکپارچگی آنها و بهره برداری از مزیت های کیفی هر کشور با هدف دستیابی به توسعه پایدار، تقویت پاسخگویی به چالش های مشترک و بحران های جهانی و گسترش خوداتکایی به ویژه در بخش های حیاتی مرتبط با امنیت ملی همانند غذا، بهداشت، انرژی، صنعت و غیره است.

نخست وزیران اردن و مصر نیز در این دیدار، بر تمایل کشورهای خود برای موفقیت شراکت صنعتی یکپارچه و دستیابی به اهداف مورد نظر آن تاکید کردند.

منبع
الخلیج آنلاین

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا