سیاسی

عراق و ناتو یادداشت تفاهم مشترک در زمینه آموزش و تسلیحات امضا کردند

رئیس ستاد کل ارتش عراق و فرمانده ناتو در عراق، یادداشت تفاهم مشترکی برای حمایت و توسعه سیستم لجستیکی نیروهای مسلح عراق و توانمندسازی آن در همه سطوح امضا کردند.

میدل ایست نیوز: ستاد کل ارتش عراق و هیئت نمایندگی ناتو در عراق، یادداشت تفاهم مشترکی درخصوص توسعه توانایی های ارتش عراق در زمینه آموزش و تسلیحات امضا کردند.

به گزارش الفرات نیوز، به نقل از بیانیه وزارت دفاع عراق، عبدالامیر رشید یار الله، رئیس ستاد کل ارتش عراق و جیووانی ام اینوچی، فرمانده هیئت ناتو در عراق یادداشت تفاهم مشترکی برای حمایت و توسعه سیستم لجستیکی نیروهای مسلح عراق و توانمندسازی آن در همه سطوح امضا کردند.

این یادداشت تفاهم (میان مدت) در جهت تداوم همکاری بین دو طرف و انضمام عراق به کشورهای تحت حمایت ناتو و افزایش توانایی های ارتش و آمادگی رزمی آن در همه سطوح با فناوری پیشرفته عمل می کند.

وزارت دفاع عراق اعلام کرد که امضای این یادداشت تفاهم پس از برگزاری چندین نشست و دیدارهای پیاپی و با تلاش ها و پیگیری های رئیس ستاد کل ارتش و تیم وابسته به آن و اهتمام قابل توجه مشاور امنیت ملی عراق و نظارت فرمانده کل نیروهای مسلح انجام شد.

منبع
الفرات نیوز

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا