اقتصادیخبر اول

تلاش شرکت های هندی برای مشارکت در پروژه های برق و انرژی عراق

چند شرکت فعال در بخش انرژی هند در دیدار با سرپرست وزارت برق عراق ضمن معرفی امکانات خود، بر تمایل به مشارکت در پروژه های برق عراق تأکید کردند.

میدل ایست نیوز: چند شرکت فعال در بخش انرژی هند در دیدار با سرپرست وزارت برق عراق ضمن معرفی امکانات خود، بر تمایل به مشارکت در پروژه های برق عراق تأکید کردند.

به گزارش «الفرات نیوز»، «عادل کریم»، سرپرست وزارت برق عراق، در دیدار هیئتی از نمایندگان شرکت‌های هندی فعال در بخش انرژی با حضور «پراشانت بیسای»، سفیر هند در بغداد، امکانات این شرکت‌ها در عرصه شبكه‌های انتقال برق و ایستگاه‌های مبدل را بررسی کرد.

در این نشست، پروژه‌های اجراشده این شرکت‌ها در امارات، مالزی، اندونزی و آفریقای جنوبی و امتیازات آنها در عرصه قیمت‌های رقابتی معرفی شد.

آنان همچنین امکانات خود در تولید انواع کابل‌ها و کیفیت آنها را عرضه و پیشنهاد برگزاری نمایشگاه محصولات هندی در این عرصه را مطرح کردند تا بدین ترتیب راه ورود هند به صنایع انرژی در عراق باز شود.

سرپرست وزارت برق عراق در این دیدار با اشاره به سابقه دوستی گسترده عراق و هند تأکید کرد که این وزارتخانه عملکرد این شرکت‌های هندی را که در پی فعالیت در عراق هستند بررسی خواهد کرد و در صورت برخورداری از استانداردهای مورد نظر آماده همکاری با آنهاست.

او همچنین پیشنهاد داد که این شرکت‌ها دفاتری در عراق راه‌اندازی کنند تا بتوانند از فضای سرمایه‌گذاری در عراق استفاده بهتری ببرند.

منبع
الفرات نیوز

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا