سیاسی

تاکید مقامات عراق و آذربایجان بر فعالسازی گردشگری و تسهیل اعطای روادید به عراقی‌ها

نائب رئیس پارلمان عراق در دیدار با وزیر خارجه آذربایجان بر اهمیت فعالسازی گردشگری و تسهیل اعطای روادید به شهروندان عراقی تاکید کرد.

میدل ایست نیوز: شاخوان عبدالله، نائب رئیس پارلمان عراق با عزیز اوغلو بایرامف، وزیر امور خارجه آذربایجان دیدار و درباره تقویت روابط دوجانبه و فعالسازی یادداشت های تفاهم بین دو کشور دوست رایزنی کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق (واع)، در این دیدار که در حاشیه سفر هیئت عراقی به باکو انجام شد، دو طرف مسائل و موضوعات دارای اهمیت مشترک از جمله راه های تقویت روابط دیپلماتیک دوجانبه بین دو کشور را بررسی کردند.

شاخوان عبدالله در این دیدار بر لزوم فعالسازی یادداشت های تفاهم امضا شده بین بغداد و باکو به ویژه با توجه به اینکه دو کشور اشتراکات و پیوندهای فرهنگی و دینی دارند، تاکید کرد.

وی همچنین بر اهمیت تداوم هماهنگی و همکاری و سفرهای متقابل در سطح دولت و پارلمان و فعالسازی گردشگری و ایجاد خطوط هوایی و تسهیل اعطای روادید به شهروندان عراقی تاکید کرد.

نائب رئیس پارلمان عراق که در راس هیئتی در کنفرانس شبکه پارلمانی در باکو شرکت کرده است، روز گذشته در سخنرانی خود بر نقش عراق در مقابله با گروه تروریستی داعش تاکید کرد.

منبع
خبرگزاری رسمی عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا