سیاسی

کویت: برنامه‌ای منظم برای تقویت روابط با لبنان داریم

وزیر خارجه کویت در بدو ورود به فرودگاه بین المللی بیروت بیان کرد که کویت برنامه ای منظم برای تقویت روابط در همه زمینه ها دارد.

میدل ایست نیوز: احمد ناصر المحمد الصباح وزیر خارجه کویت اعلام کرد که کشورش برنامه ای منظم برای تقویت روابط خود با لبنان در زمینه های مختلف دارد.

به گزارش الخلیج آنلاین، وزیر خارجه کویت در بدو ورود به فرودگاه بین المللی رفیق الحریری بیروت به ارتباط بین رهبران لبنان و کویت در راستای منافع دو کشور اشاره و بیان کرد که کویت برنامه ای منظم برای تقویت روابط در همه زمینه ها دارد.

احمد ناصر المحمد الصباح، که برای شرکت در نشست مشورتی وزرای خارجه عرب که امروز برگزار می شود به بیروت رفته است، بر استحکام روابط بین کویت و لبنان تاکید کرد و گفت آنچه به لبنان آسیب بزند به کویت آسیب می زند و ثبات لبنان، ثبات کویت به شمار می رود.

وی به شمار زیاد شهروندان کویتی که ترجیح می دهند بخشی از تعطیلات خود را در لبنان سپری کنند، اشاره کرد.

رئیس دستگاه دیپلماسی کویت همچنین بر اهمیت نشست مشورتی وزرای خارجه عرب در بیروت تاکید کرد و گفت که جهان عرب و کل جهان در شرایط سختی بسر می برد که نیاز به تقویت همکاری عربی مشترک دارد.

وزیر خارجه کویت در فرودگاه بین المللی بیروت مورد استقبال عبدالله بو حبیب، وزیر خارجه لبنان، سفیر کویت در لبنان و اعضای سفارت کویت در بیروت قرار گرفت.

همچنین بخوانید

سوریه در نشست مشورتی وزرای امور خارجه عرب در بیروت شرکت نمی کند

منبع
الخلیج آنلاین

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا