خبر اولسیاسی

امیرعبداللهیان: ایران هروقت اراده کرده پاسخ اسرائیل را درون تل‌آویو داده است

وزیر امور خارجه ایران در جریان سفر به دمشق تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران هر وقت اراده کرده است پاسخ اسرائیل را در درون تل‌آویو داده است.

میدل ایست نیوز: حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در جریان سفر به سوریه در دیدار نمایندگان و رهبران گروه‌های مختلف فلسطینی در دمشق، تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران هر وقت اراده کرده است پاسخ اسرائیل را در درون تل‌آویو داده است.

امیرعبداللهیان تصریح کرد که ادعای اسرائیل درباره تلاش ایران برای هدف قرار دادن گردشگران اسرائیلی در ترکیه، سناریو ساختگی اسرائیل است.

وزیر خارجه ایران با بیان اینکه موضع تهران در برابر تل‌آویو کاملا روشن است افزود: «چند گردشگر رژیم جعلی اسرائیل برای ایران مهم نیست و ادعاهای این رژیم ضد ایران صرفا ساختگی است.»

امیرعبداللهیان همچنین خاطرنشان کرد، موضع جمهوری اسلامی ایران با تشکیل دولت واحد فلسطینی در سراسر سرزمین مادری و تاریخی فلسطینیان به پایتختی قدس شریف هیچ وقت تغییر نخواهد کرد.

وزیر خارجه ایران روز شنبه برای گفت‌وگو با مقامات عالی‌رتبه سوریه وارد دمشق شد و با «بشار اسد»، رئیس جمهوری و «فیصل المقداد» وزیر خارجه سوریه دیدار و درباره مسائل دوجانبه و منطقه گفت وگو کرد.

منبع
ایران پرس

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا