اجتماعی

ترکیه علت افزایش قیمت صدور ویزا برای شهروندان عراقی را توضیح داد

مرکز درخواست ویزای ترکیه در عراق با صدور اطلاعیه‌ای دلایل افزایش قیمت ویزا برای شهروندان عراقی از 50 به 60 دلار را توضیح داد.

میدل ایست نیوز: مرکز درخواست ویزای ترکیه در عراق با صدور اطلاعیه‌ای دلایل افزایش قیمت ویزا برای شهروندان عراقی از 50 به 60 دلار را توضیح داد.

مرکز درخواست ویزای ترکیه در عراق در اطلاعیه خود نوشت که برخی افراد و نهادها با توجه به افزایش قیمت صدور ویزا به دنبال تحریک شهروندان عراقی و فرصت‌جویی هستند.

این اطلاعیه افزود که از ژوئیه 2016 قیمت صدور ویزا برای شهروندان عراقی 60 دلار بود و کاهش قیمت صدور ویزا به دلیل کرونا تنها برای یک دوره محدود به 50 دلار رسید و بار دیگر به قیمت پیشین خود برگشته است.

مرکز درخواست ویزای ترکیه در عراق خاطرنشان کرد که با وجود اینکه تمامی کالاها و قیمت‌ها پس از همه گیری کرونا به میزان 50 تا 100 درصد شاهد افزایش قیمت بود، قیمت صدور ویزا تنها به قیمت قبلی خود بازگشته است.

این مرکز اعلام کرد که در 13 استان عراق فعال است و روزانه بین 4 تا 7 هزار ویزا برای شهروندان عراق صادر می‌کند.

ترکیه و به خصوص شهر استانبول یکی از مقاصد جذاب برای گردشگران و سرمایه‌گذاران عراقی است؛ شهروندان عراق در کنار ایرانی‌ها و روس‌ها بیشترین تعداد ملک و خانه را در ترکیه خریداری می‌کنند.

منبع
الفرات نیوز

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا