سیاسی

انصارالله: آتش بس یمن تاکنون نتیجه‌ای نداشته و تا بی نهایت ادامه نخواهد داشت

یک عضو ارشد شورای سیاسی یمن وابسته به انصارالله در سخنانی تاکید کرد که آتش بس در این کشور هنوز نتیجه‌ای در بر نداشته و به اهداف خود نرسیده است.

میدل ایست نیوز: محمدعلی الحوثی، عضو شورای سیاسی یمن وابسته به انصارالله با بیان اینکه آتش بس فعلی از سوی رهبری انقلاب یمن مورد بررسی قرار گرفته و تاکنون ثمری نداشته است، گفت که انصارالله از این آتش بس ناراضی است.

عضو انصارالله خاطرنشان کرد که آتش بس تا بی نهایت ادامه نخواهد داشت و ما به مبارزه ادامه می دهیم و از هیچ کسی واهمه نداریم همانطور که در سال‌های قبل هم از آنها ترسی نداشتیم.

شورای عالی سیاسی یمن دیروز شنبه، با اعلام ناامیدی خود از آتش بس که طرف مقابل نسبت به اجرای مفاد آن متعهد نبوده، تاکید کرد که آتش بس امکان ندارد در آینده تکرار شود.

الحوثی در ادامه به نشست جده که روز گذشته شنبه در عربستان برگزار شد هم اشاره کرد و آن را در خدمت منافع اسرائیل توصیف کرد.

این عضو ارشد انصارالله خاطرنشان کرد که جو بایدن، رئیس جمهوری امریکا برای خدمت به مسائل جهان اسلام به منطقه نیامد بلکه همچون دیگر روسای جمهوری امریکا هدف او خدمت به اسرائیل و تقویت آن با پول عرب‌ها و مسلمین بود.

نشست جده برای امنیت و توسعه روز شنبه با حضور رئیس جمهوری امریکا و رهبران کشورهای شورای همکاری و سران مصر، اردن و عراق در عربستان برگزار شد و موضوع یمن نیز یکی از محورهای این نشست و بیانیه پایانی آن بود.

منبع
المیادین

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا