خبر اولسیاسی

بررسی بحران سیاسی عراق در دیدار برهم صالح و مصطفی الکاظمی

رئیس جمهوری و نخست وزیر عراق بر ضرورت گفت‌وگوی مسئولانه برای رسیدن به راه حل بحران سیاسی کشور به نحوی که ضامن منافع ملی باشد تأکید کردند.

میدل ایست نیوز: رئیس جمهوری و نخست وزیر عراق بر ضرورت گفت‌وگوی مسئولانه برای رسیدن به راه حل بحران سیاسی کشور به نحوی که ضامن منافع ملی باشد تأکید کردند.

بر اساس بیانیه رسمی دفتر رئیس جمهوری عراق، «برهم صالح» امروز در دفتر خود در بغداد میزبان «مصطفی الکاظمی»، نخست‌وزیر عراق بود.

در این دیدار تحولات جاری اخیر در کشور بررسی و بر اهمیت تضمین امنیت و ثبات و آرام کردن فضا و گفت‌وگوی مسئولانه برای بررسی بحران سیاسی کشور و یافتن نقشه‌راهی برای برون‌رفت از آن و رسیدن به راه‌حل‌هایی که ضامن منافع ملی کشور و برای شهروندان اطمینان‌بخش و تأمین کننده منافع شهروندان باشد تأکید شد.

طرفین همچنین بر ضرورت همبستگی ملی و تقویت جبهه داخلی و جلوگیری از هرگونه تنش که بدخواهان عراق و ملت عراق امکان سوءاستفاده از آن را بیابند و نیز اهمیت هشیاری و آمادگی در برابر تلاش‌های بقایای تروریسم برای برهم زدن امنیت و ثبات کشور تأکید کردند.

رئیس جمهوری و نخست‌وزیر عراق همچنین بر اهمیت حمایت از نیروهای امنیتی برای انجام مأموریت‌هایشان به بهترین وجه ممکن تأکید کردند.

منبع
خبرگزاری رسمی عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا