سیاسی

تاکید بحرین بر موضع ثابت خود مبنی بر لزوم حل و فصل عادلانه قضیه فلسطین

وزیر امور خارجه بحرین در اردن گفت که موضع کشورش نسبت به قضیه فلسطین ثابت و مبتنی بر لزوم حل و فصل عادلانه قضیه فلسطین با تضمین حقوق ملت فلسطین است.

میدل ایست نیوز: ایمن الصفدی، وزیر امور خارجه اردن و عبداللطیف الزیانی، وزیر امور خارجه بحرین خواستار حل و فصل قضیه فلسطین در راستای تحقق صلح فراگیر و عادلانه در منطقه شدند.

به گزارش الخلیج آنلاین، وزیر امور خارجه بحرین روز گذشته طی سفری رسمی و دو روزه وارد امان پایتخت اردن شد.

الزیانی گفت که موضع کشورش نسبت به قضیه فلسطین ثابت و مبتنی بر لزوم حل و فصل عادلانه قضیه فلسطین با تضمین حقوق ملت فلسطین است.

وی افزود که بر اهمیت همکاری مشترک برای حمایت از تلاش ها در جهت برقراری صلح و تقویت ارزش های رواداری و همزیستی مسالمت آمیز بین افراد دارای مذاهب و اعتقادات مختلف تاکید کردیم.

وزیر امور خارجه بحرین تصریح کرد که راه های تقویت همکاری در زمینه های مختلف با اردن را بررسی کردیم و به دنبال هماهنگی مشترک با اردن برای اجرای نتایج نشست جده هستیم.

وزیر خارجه اردن نیز گفت که سخن از هر راه حلی به جز ایجاد دو کشور درخصوص قضیه فلسطین، بیهوده است و راه حل دیگری برای درگیری فلسطین وجود ندارد.

وزرای امور خارجه دو کشور، مذاکرات گسترده ای درخصوص راه های تقویت روابط بین دو کشور و آخرین تحولات و مسائل دارای اهمیت مشترک داشتند.

منبع
الخلیج آنلاین

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا