سیاسی

واکنش صدر به اعلام آمادگی یکی از اعضای چارچوب هماهنگی برای مناظره

منتشر کننده مواضع مقتدی صدر، رهبر جریان صدر، به اعلام آمادگی حنان الفتلاوی، از سران چارچوب هماهنگی نیروهای سیاسی شیعه برای مناظره علنی با صدر واکنش نشان داد.

میدل ایست نیوز: صالح محمد العراقی، منتشر کننده مواضع مقتدی صدر، رهبر جریان صدر، به اعلام آمادگی حنان الفتلاوی، از سران چارچوب هماهنگی نیروهای سیاسی شیعه برای مناظره علنی با صدر واکنش نشان داد.

وی با انتشار پستی نوشت که قریش هنگامی که حمزه بزرگان و سران آنها را در تنگنا قرار می داد، مستقیما سراغ هند بنت عتبه به عنوان یک سلیطه می رفتند.

العراقی همچنین به حدیثی از حضرت علی (ع) اشاره کرد که در آن می فرمایند: دنیا تا حدی مرا پایین آورد که من و معاویه را در کنار هم می آورند و می گویند علی و معاویه.

پیش از این الفتلاوی در توئیتی گفت که در پاسخ به فراخوان مقتدی صدر، مناظره را به عنوان یکی از سران فراکسیون های چارچوب هماهنگی می پذیرم به شرط اینکه صدر سلامت جانی من را پس از پایان مناظرات تضمین کند.

صدر روز گذشته در توئیتی خطاب به ملت عراق گفت که پیشنهادی به سازمان ملل برای جلسه گفت وگو بلکه مناظره علنی و پخش مستقیم با همه گروه های سیاسی ارائه کرده اما پاسخ ملموسی از سوی آنها دریافت نکرده است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا