سیاسی

سندیکای موسیقی لبنان احضار سفیر عراق به دلیل عکس گرفتن با راغب علامه را محکوم کرد

سندیکای موسیقی و آواز لبنان در بیانیه ای احضار حیدر العذاری، سفیر عراق در اردن در پی تصویری منتشر شده از او و همسرش با راغب علامه، خواننده سرشناس لبنانی را محکوم کرد.

میدل ایست نیوز: سندیکای موسیقی و آواز لبنان در بیانیه ای احضار حیدر العذاری، سفیر عراق در اردن در پی تصویری منتشر شده از او و همسرش با راغب علامه، خواننده سرشناس لبنانی را محکوم کرد.

به گزارش روسیا الیوم، سندیکای موسیقی و آواز لبنان در بیانیه ای اعلام کرد که پس از احضار سفیر عراق در اردن در پی عکس گرفتن سفیر و همسرش با راغب علامه، تاکید می کنیم که عکس گرفتن در همه کنسرت ها و مناسبات با هنرمندان امری طبیعی است که نمی توان آن را رد کرد به ویژه زمانی که هنرمند در میان خانواده، دوستداران و طرفداران خود است.

سندیکای موسیقی و آواز لبنان، موجی که راغب علامه، خواننده لبنانی در معرض آن قرار گرفته را محکوم کرده و آن را متوجه همه هنرمندان دانسته و تاکید کرده که هنر، موسیقی و آواز، زبان و فرهنگ همیشگی باقی خواهد ماند.

پیش از این راغب علامه در واکنش به انتشار تصویری از او با سفیر عراق در اردن و همسرش، گفت که با خانواده سفیر عراق ارتباط خانوادگی دارد و او و خانواده اش احترام بسیاری برای سفیر عراق قائل هستند.

حیدر العذاری، سفیر عراق در اردن، به دلیل انتشار این تصاویر به بغداد فراخوانده شد.

همسر سفیر عراق در اردن
همسر سفیر عراق در اردن در سمت راست راغب علامه
منبع
روسیا الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا