خبر اولسیاسی

تایمز اف اسرائیل: توافق جدید هسته ای با ایران فعلا در دسترس نیست

منابع آگاه به تایمز اف اسرائیل اطلاع داده اند که توافق هسته ای جدید بین ایران و قدرت های جهانی فعلا در دسترس نیست و در آینده قابل پیش بینی امضا نخواهد شد.

میدل ایست نیوز: روزنامه تایمز اف اسرائیل ادعا کرد که واشنگتن به طرف اسرائیلی گفته که توافق هسته ای با ایران فعلا روی میز نیست و از دستورکار خارج شده است.

به نوشته این نشریه، یائیر لاپید، نخست وزیر اسرائیل در گفت وگوهای اخیر خود با جو بایدن، رئیس جمهوری ایالات متحده و دیگر مقامات آمریکایی، این پیام را دریافت کرده که به دلیل پافشاری ایران برای بستن پرونده تحقیقات آژانس انرژی اتمی از تاسیسات اتمی این کشور قبل از هر گونه توافقی، فعلا توافق هسته ای با تهران دور از دسترس است.

به نوشته این نشریه مقامات امریکایی به نخست وزیر اسرائیل گفته اند که پافشاری ایران برای توقف تحقیقات آژانس بین المللی انرژی اتمی قبل از توافق نهایی برای بازگشت امریکا به توافق هسته ای سبب شده است تا مذاکرات از مسیر خارج شود.

تایمز اف اسرائیل همچنین نوشت که منابع آگاه به این نشریه اطلاع داده اند که توافق هسته ای جدید بین ایران و قدرت های جهانی فعلا در دسترس نیست و در آینده قابل پیش بینی امضا نخواهد شد.

منبع
تایمز اف اسرائیل

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا