اجتماعیاقتصادی

امارات به متقاضیان ویزای پنج ساله گردشگری می دهد

امارات برای متقاضیان واجد شرایط ویزای گردشگری پنج ساله و برای فرزندان زیر 18 سال آنها نیز ویزای رایگان می دهد.

میدل ایست نیوز: دولت امارات از صدور ویزای گردشگری چند بار ورود با اعتبار پنج ساله خبر داد که متقاضی می تواند بدون ضامن یا میزبان در داخل امارات، مشروط بر این که بیش از 90 روز در یک سال داخل کشور نماند، به این کشور سفر کند.

به گزارش «الفرات نیوز»، این قانون جدید از سوم اکتبر امسال اجرایی خواهد شد و 4 شرط برای اخذ آن وجود دارد که به شرح زیر است:

الف) ارائه موجودی بانکی 4 هزار دلاری یا معادل آن به ارزهای خارجی در 6 ماه گذشته قبل از ارائه درخواست

ب) ارائه ضمانت مالی مشخص

ج) بیمه

د) عکس پاسپورت و عکس رنگی

مزایای دیگر این ویزا این است که اگر متقاضی برای یک دوره مداوم بیش از 90 روز در امارات نماند، ممکن است این ویزا برای مدت مشابهی تمدید شود ولی مشروط بر این است رئیس سازمان فدرال هویت، تابعیت، گمرک و امنیت بنادر آن را تایید کنند. همچنین کل مدت اقامت با این ویزا می تواند 180 روز در یک سال تمدید شود.

در صورت احراز دلیل تمدید و پرداخت هزینه های مربوطه، تمدید ویزای بازدید برای مدت یا دوره های مشابه با تصمیم دارنده ویزا یا نماینده تام الاختیار وی مجاز است.

پس از تمدید این ویزا، ورود به امارات به مدت 60 روز از تاریخ صدور اعتبار دارد و پس از پرداخت هزینه مقرر برای دوره های بعدی مشابه قابل تمدید است.

همچنین دولت الکترونیک اعلام کرد که امارات ویزای توریستی یک بار یا چند بار ورود صادر می کند، زیرا ویزای توریستی کوتاه مدت اجازه اقامت 30 روزه در این کشور را می دهد، در حالی که ویزای توریستی طولانی مدت اجازه اقامت 90 روزه را می دهد همچنین این ویزای توریستی را می توان دو بار بدون نیاز به خروج از کشور تمدید کرد.

بر اساس تصمیم پارلمان امارات، گردشگران مجازند برای فرزندان زیر هجده سال خود نیز ویزای ورود بدون هزینه دریافت کنند.

منبع
الفرات نیوز

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا