سیاسی

رایزنی وزیر امور خارجه قطر با مقامات ایرانی و امریکایی درباره مذاکرات هسته‌ای

وزیر امور خارجه قطر در دیدارهای جداگانه ای با وزیر امور خارجه ایران، نماینده امریکا در امور ایران و هماهنگ کننده امور خاورمیانه و شمال آفریقا در شورای امنیت ملی امریکا درباره مذاکرات هسته ای ایران گفت وگو کرد.

میدل ایست نیوز: محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، وزیر امور خارجه قطر در دیدار با مقامات ایرانی و امریکایی درباره تحولات مذاکرات هسته ای ایران رایزنی کرد.

به گزارش الخلیج آنلاین، وزیر امور خارجه قطر در دیدارهای جداگانه ای در حاشیه نشست های مجمع عمومی سازمان ملل با حسین امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران، رابرت مالی، نماینده امریکا در امور ایران و برت مک گورک، هماهنگ کننده امور خاورمیانه و شمال آفریقا در شورای امنیت ملی امریکا گفت وگو کرد.

وزیر امور خارجه قطر در دیدار با همتای ایرانی خود، آخرین تحولات مذاکرات هسته ای ایران را بررسی کرد و گفت که امیدوار است تلاش ها و همکاری ها در این خصوص به نتیجه برسد.

محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، در دیدار با مالی نیز تحولات مذاکرات هسته ای ایران و اوضاع منطقه و شماری از مسائل دارای اهمیت مشترک را بررسی کرد.

رئیس دستگاه دیپلماسی قطر همچنین با مک گورک درباره تحولات مذاکرات هسته ای ایران و شماری از مسائل دارای اهمیت مشترک گفت وگو کرد.

منبع
الخلیج آنلاین

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا