خبر اولسیاسی

انهدام یک باند تروریستی در شمال غرب ایران

فرمانده مرزبانی آذربایجان شرقی در شمال غرب ایران از دستگیری یک تیم تروریستی با سلاح و مهمات در مرز خداآفرین خبر داد.

میدل ایست نیوز: محمد احمدی، فرمانده مرزبانی آذربایجان شرقی در شمال غرب ایران از دستگیری یک تیم تروریستی با سلاح و مهمات در مرز خداآفرین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمدی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: شب گذشته با هوشیاری و اشراف اطلاعاتی مرزبانی آذربایجان شرقی یک تیم تروریستی که قصد انجام خرابکارانه در داخل کشور را داشتند، دستگیر و مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات جنگی در محدوده نوار مرزی شهرستان خداآفرین کشف و ضبط شد.

وی افزود: در این عملیات موفقیت آمیز دو تروریست دستگیر و دو دستگاه پراید و دنا توقیف شد که در بازرسی از محتویات خودروهای توقیفی مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات جنگی از جمله سه قبضه سلاح جنگی دوربین دار، تعداد چهار عدد نارنجک جنگی، سه عدد ریموت انفجاری کنترل دار از راه دور، تعدادی دوربین عکاسی و تبلت و گوشی‌های همراه از آنان کشف و ضبط شد.

فرمانده مرزبانی آذربایجان شرقی ادامه داد: این تیم تروریستی که قصد اقدامات خرابکارانه را داشتند، با تلاش تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی مرزبانی آذربایجان شرقی دستگیر و پرونده قضائی تشکیل و با هماهنگی مرجع قضائی این پرونده در حال پیگیری و رسیدگی است.

منبع
مهر

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا