خبر اولسیاسی

سپاه ایران از آغاز مرحله جدید حملات علیه مقر تروریست‌ها در اقلیم کردستان خبرداد

سپاه پاسداران ایران در اطلاعیه ای درباره دور جدید حملات به اقلیم کردستان عراق، تاکید کرد این عملیات تا دفع موثر تهدید و برچیده شدن مقرهای گروهک های تروریستی با قاطعیت ادامه خواهد داشت.

میدل ایست نیوز: دور جدید حملات نیروی زمینی سپاه ایران علیه مواضع و مقرهای گروهک‌های تروریستی مستقر در اقلیم شمال عراق از صبح امروز آغاز شده است.

به گزارش ایرنا، دور جدید حملات قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) نیروی زمینی سپاه علیه مواضع و مقرهای گروهک‌های تروریستی مستقر در اقلیم شمال عراق از صبح امروز آغاز شده است.

بنابر این گزارش در این عملیات‌ها از موشک‌های نقطه‌زن ۳۶۰ نیروی زمینی سپاه و همچنین پهپادهای انتحاری موجود در سازمان رزم این نیرو برای هدف قرار دادن مقرها و اماکن تجمع تروریست‌ها استفاده شده است.

گفتنی است نیروی زمینی سپاه در پی تلاش گروهک‌های تروریستی و تجزیه‌طلب مستقر در اقلیم شمال عراق برای ایجاد آشوب و ناامنی در کشور، از دوم مهر ماه سال جاری سلسله عملیات‌هایی را علیه اماکن استقرار عناصر این گروهک‌ها آغاز کرده است که بنابر اطلاعات واصله این عملیات‌ها کماکان ادامه خواهد داشت.

همچنین نیروی زمینی سپاه با صدور اطلاعیه‌ای از تداوم عملیات رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) این نیرو تا برچیده شدن مقر گروهک‌های تروریستی خبر داد.

در اطلاعیه این نیرو آمده است: همانگونه که در اطلاعیه روز شنبه (مورخ ۱۴۰۱/۷/۲) به آگاهی رسانده شد، پس از هشدارهای لازم به مقامات اقلیم شمال عراق از طریق مبادی مربوطه مبنی بر برچیدن بساط فعالیت های گروه های تروریستی ضد ایرانی وابسته به استکبار جهانی در منطقه خود و بی اعتنائی نسبت به این خواسته مشروع و قانونی که با استمرار حضور گروهک های تروریستی و تعرض به مناطق مرزی جمهوری اسلامی ایران و مورد حمله قرار دادن برخی پایگاه ها و پاسگاه های مرزی کشورمان و همچنین پشتیبانی از آشوب های اخیر همراه بوده است، رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه السلام نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عملیات آتشباری و حملات توپخانه ای خود را نسبت به مقرها و مراکز استقرار آنها در بخش هایی از اقلیم آغاز کرد.

نیروی زمینی سپاه تاکید کرده است: از آنجا که طی این مدت بقایای گروهک ‌های ضد انقلاب تروریستی پس از تحمل تلفات در منطقه پراکنده و تهدید علیه امنیت و آرامش مردم عزیز کشورمان همچنان باقی است، از صبح امروز (چهارشنبه ۱۴۰۱/۷/۶ ) مرحله جدید عملیات رزمندگان اسلام علیه مواضع، مقرها و پادگان‌های گروهک های مذکور در عمق اقلیم شمال عراق با بهره گیری از یگان های موشکی و پهپادی نیروی زمینی سپاه و آتش پرحجم و ترکیبی موشک های نقطه زن و پهپادهای تهاجمی و انهدامی آغاز و ضربات مهلکی به آنان وارد شده است که متعاقباً جزئیات عملیات و تلفات و خسارت های وارده به دشمنان ملت ایران اطلاع رسانی خواهد شد.

در اطلاعیه نیروی زمینی سپاه آمده است: بار دیگر تاکید می گردد این عملیات تا دفع موثر تهدید و برچیده شدن مقرهای گروهک های تروریستی و اقدام مقامات اقلیم به تعهدات و مسئولیت های خود، با قاطعیت ادامه خواهد داشت.

منبع
ایرنا

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا