خبر اولسیاسی

انصارالله: حمله به عمق خاک عربستان و امارات «حق مسلم» انصارالله است

عضو شورای سیاسی انصارالله گفت که این نیروها قدرت و جرئت بمباران تأسیسات نفتی عربستان و امارات را دارند.

میدل ایست نیوز: عضو شورای سیاسی انصارالله گفت که این نیروها قدرت و جرئت بمباران تأسیسات نفتی عربستان و امارات را دارند.

به گزارش «روسیا الیوم»، «محمد البخیتی»، عضو شورای سیاسی انصارالله، در مصاحبه‌ای تلویزیونی تأکید کرد که اگر مطالبات نیروهای انصارالله تحقق پیدا نکند این نیروها قدرت و جرئت حمله به تأسیسات نفتی امارات و عربستان را دارند.

او گفت که مطالبات ملت یمن عادلانه است و اگر این مطالبات عملی نشود حمله به عمق خاک عربستان و امارات «حق مسلم» انصارالله است.

روز گذشته نیز «یحیی سریع» سخنگوی نظامی انصارالله با انتشار توئیتی نوشت که «برادر سرمایه‌گذار، برای آنکه خسارت بیشتری نبینی باید سرمایه‌هایت را از یک کشور متخاصم به کشوری دیگر منتقل کنی چون سرمایه‌گذاری در کشورهای مانند عربستان و امارات پرخطر است».

پیش از این نیز با عدم توافق طرف‌های یمنی درباره آتش‌بس، گروه انصارالله تلویحا تهدید کرده بود که به تأسیسات نفتی عربستان و امارات حمله خواهد کرد.

همزمان اتحادیه اروپا با انتشار بیانیه‌ای نسبت به «تهدیدهای غیر قابل قبول انصارالله درباره حمله به شرکت‌های نفتی کشورهای مجاور» ابراز نگرانی عمیق کرد.

در بیانیه اتحادیه اروپا از همه طرف‌ها خواسته شده که به فراخوان نماینده سازمان ملل درباره حفظ آرامش و خویشتنداری و ادامه مذاکرات و خودداری از اقدامات بی حاصل عمل کنند.

منبع
روسیا الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا