سیاسی

درخواست جنبش نجبا از السودانی برای اخراج همه نیروهای نظامی خارجی از عراق

دبیرکل جنبش نجبا از نخست وزیر عراق خواست همه نیروهای نظامی خارجی را از عراق اخراج کند تا زمینه تحقق کامل حاکمیت عراق فراهم شود.

میدل ایست نیوز: اکرم الکعبی، دبیرکل جنبش نجبا، از گروه های مقاومت در عراق از نخست وزیر عراق خواست همه نیروهای نظامی خارجی را از عراق اخراج کند.

وی در توئیتی با اشاره به حضور مقاومت اسلامی در کنار مردم عراق، برای محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق آرزوی موفقیت کرد.

الکعبی ابراز امیدواری کرد که دولت السودانی دولتی خدمتگزار باشد تا وضعیت خدمات کشور تغییر کند و مشکلات کشور حل شود.

وی اشاره کرد که اکثر این مشکلات به دلیل تسلط اشغالگران بر منابع اقتصادی، فساد و غارت بیت المال به بحران های تاریخی از جمله برق، کشاورزی، آموزشی، بهداشتی، بیکاری و غیره تبدیل شده است.

الکعبی از دولت عراق خواست همه نیروهای نظامی خارجی را از خاک عراق، از شمال تا جنوب اخراج کند تا زمینه تحقق کامل حاکمیت عراق فراهم شود و خواستار ممانعت از پرواز هواپیماهای امریکایی، اسرائیلی و ترکیه ای و نقض حریم هوایی عراق شد.

دبیرکل جنبش نجباء با بیان اینکه این جنبش در کنار ملت عراق خواهد ماند و به مقاومت در برابر اشغالگر تا آزادسازی عراق ادامه خواهد داد، گفت که از همه نیروهای پاکدست و خیر که به دنبال خدمت به بندگان خدا و آزادسازی کشور هستند، حمایت می کند.

منبع
توئیتر

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا