خبر اولسیاسی

السودانی تمام دستورات دولت الکاظمی پس از اکتبر 2021 را لغو کرد/سرپرستان وزارت محیط زیست و مسکن انتخاب شدند

نخست وزیر عراق، تمامی دستورات دولت پیشبرد امور مصطفی الکاظمی، پس از تاریخ 8 اکتبر 2021 را لغو کرد.

میدل ایست نیوز: محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق، در جلسه امروز هیئت دولت، تمامی دستورات دولت پیشبرد امور مصطفی الکاظمی، پس از تاریخ 8 اکتبر 2021 را لغو کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق (واع)، السودانی، وزیر بهداشت عراق را به عنوان سرپرست وزارت محیط زیست و وزیر خارجه عراق را به عنوان سرپرست وزارت مسکن عراق انتخاب کرد.

السودانی امروز در نشست هیئت دولت بر پیشروی برنامه دولت از طریق هماهنگی عالی بین نهادهای حکومتی تاکید کرد.

وی به همه وزرا دستور داد برنامه وزارتخانه های خود را طی حداکثر یک هفته بر اساس برنامه دولت که بر بیکاری، فقر، خدمات، حمایت از اقتصاد و مبارزه با فساد متمرکز است، تهیه کنند و تاکید کرد که ارزیابی وزرا بر اساس تلاش آنها و عملکرد آنها در مبارزه با فساد خواهد بود.

نخست وزیر عراق همچنین دستور تسریع در ایجاد حساب یکپارچه خزانه دولت برای کنترل اموال و جلوگیری از اختلاس و بازنگری همه قراردادهای امضا شده در دولت های گذشته برای اطمینان از منطبق بودن با ضوابط و دستورات را صادر کرد.

در این نشست با به روزرسانی مناصب و عناوین شغلی برای استخدام فارغ التحصیلان ممتاز و دارندگان مدارک تحصیلات تکمیلی نیز موافقت شد.

نخست وزیر عراق همچنین در این نشست، همه دستورات و موافقت های صادر شده از سوی دولت گذشته که دولت پیشبرد امور بوده از تاریخ 8 اکتبر 2021 به بعد را لغو کرد.

منبع
خبرگزاری رسمی عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا