اجتماعیاقتصادی

رشد 360 درصدی ترافیک هوایی بین امارات و قطر طی جام جهانی

ترافیک هوایی بین امارات و قطر طی ماه نوامبر و همزمان با آغاز جام جهانی 2022 قطر، در مقایسه با ماه اکتبر شاهد رشد 360 درصدی بود.

میدل ایست نیوز: ترافیک هوایی بین امارات و قطر طی ماه نوامبر و همزمان با آغاز جام جهانی 2022 قطر، در مقایسه با ماه اکتبر شاهد رشد 360 درصدی بود.

به گزارش الخلیج آنلاین، احمد ابراهیم الجلاف، معاون مدیرکل خدمات هوانوردی در سازمان کل هواپیمایی امارات گفت: امارات ورودی اصلی ترافیک مشترک با قطر است و در برقراری بسیاری از پروازهای جام جهانی نقش داشته است.

وی افزود: با مقامات قطری برای تضمین و سلامت ترافیک هوایی بین دو کشور همکاری شد و یادداشت تفاهمی شامل شروط و اقدامات ویژه ترافیک هوایی امضا کردیم و روزانه نشست هایی برای هماهنگی مستمر با شرکای استراتژیک برگزار می شود.

احمد ابراهیم الجلاف تاکید کرد: همکاری منطقه ای برای آمادگی برای جام جهانی با شرکا از سال 2019 آغاز شد و به صورت مستمر بین کشورها برای وضع سازوکارها و طرح ها و تعامل با سازمان های مرتبط در زمینه مدیریت ترافیک هوایی طی زمان برگزاری جام جهانی ادامه یافت.

اکبر الباکر، مدیرعامل هواپیمایی قطر پیشتر از همکاری با شرکت های هواپیمایی کشورهای عضو شورای همکاری طی جام جهانی 2022 خبر داده بود.

منبع
الخلیج آنلاین

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا