اجتماعی

خطیب مسجد الاقصی: ملت‌های عربی و اسلامی شکست عادی سازی روابط با اسرائیل را در جام جهانی ثابت کردند

خطیب مسجد الاقصی گفت که مواضع ملت های عربی و اسلامی در جام جهانی 2022 قطر، ناکامی و شکست عادی سازی روابط با اسرائیل را ثابت کرد.

میدل ایست نیوز: شیخ عکرمه صبری، خطیب مسجد الاقصی گفت که مواضع ملت های عربی و اسلامی در جام جهانی 2022 قطر، ناکامی و شکست عادی سازی روابط با اسرائیل را ثابت کرد.

به گزارش الخلیج آنلاین، صبری در خطبه های نماز جمعه روز گذشته گفت که مسلمانان در جام جهانی موضع درست خود نسبت به عادی سازی روابط را اعلام کردند.

وی افزود که ملت های عربی و اسلامی، محبت خود را نسبت به فلسطین، قدس و مسجد الاقصی در جریان جام جهانی قطر نشان دادند.

خطیب مسجد الاقصی گفت که آنها کلمه ایمان وحدت بخش خود را در قطر که میزبان نمایندگانی از جهان است، گفتند.

صبری از ملت های عربی و اسلامی که موضع ایمانی و استراتژیک و محبت خود نسبت به فلسطین، قدس و مسجد الاقصی بیان کردند، تقدیر و تشکر کرد.

جام جهانی 2022 قطر به عنوان نخستین جام جهانی برگزار شده در خاورمیانه، به عرصه‌ای برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین تبدیل شده است.

در همه ورزشگاه‌ها می‌توان نشان و یا پرچمی از فلسطین را در دست تماشاگران مشاهده کرد و اگر آن هم نباشد، تماشاگران با سردادن شعارهایی از فلسطین حمایت می‌کنند.

این روزها این مساله به خوبی به چشم جهانیان آمده که با وجود همه تحولات و رخدادهای موجود در منطقه و جهان، هنوز هم مساله فلسطین، مهمترین و اساسی‌ترین مساله ملت‌های عربی و اسلامی است.

منبع
الخلیج آنلاین

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا