سیاسی

محمود عباس: پاسخ اسرائیل را می دهیم

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی تأکید کرد که فلسطینیان با «مقاومت مردمی مسالمت‌آمیز و تحرک گسترده بین‌المللی» با اقدامات خصمانه اسرائیل مقابله می‌کنند.

میدل ایست نیوز: رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی تأکید کرد که فلسطینیان با «مقاومت مردمی مسالمت‌آمیز و تحرک گسترده بین‌المللی» با اقدامات خصمانه اسرائیل مقابله می‌کنند.

به گزارش «آناتولی»، «محمود عباس» در یک سخنرانی تلویزیونی در تقدیر از چهره‌های آکادمیک مدافع فلسطین، گفت که فلسطینیان تسلیم نمی‌شوند و به ایستادگی ادامه می‌دهند و با گسترش مقاومت مردمی مسلامت‌آمیز و تحرک گسترده در سطح بین‌المللی به اقدامات خصمانه اسرائیل پاسخ می‌دهند.

وی گفت که همه دوستداران صلح و عدل در کنار فلسطینیان خواهند بود و افزود که این اسرائیل را وادار خواهد کرد که به اشغالگری خود پایان دهند و در برابر جرایم خود پاسخ‌گو شود.

عباس بر اهمیت قدرت نرم در حمایت از حق و عدالت و صلح و حمایت از ملت فلسطین که خواستار صلح فراگیر و عادلانه است تأکید کرد و گفت که اسرائیل هر لحظه به حقوق ملت فلسطین دست‌درازی می‌کند.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تأکید کرد که شهرک سازی اسرائیلی مانند سرطان در حال رشد است و شهرک‌نشینان تروریست تباهی به بار می‌آورند و سربازان اسرائیلی دست به کشتار می‌زنند و حتی جنازه ده‌ها فلسطینی را نزد خود نگه می‌دارند و تحویل نمی‌دهند و خانه‌ها را تخریب می‌کنند و اموال مردم فلسطین را مصادره و آنان را از حق بهره‌برداری از منابع طبیعی‌شان محروم می‌کنند. 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا