سیاسی

پیام شدید اللحن اسرائیل به حماس

اسرائیل جنبش حماس را تهدید کرد که اگر از سوی غزه به حاکمیت آن تعرض شود، پاسخ سختی خواهد داد.

میدل ایست نیوز: گزارش های اسرائیلی حاکی از آن است که تل آویو پیام شدید اللحن از طریق مصر به حماس داده است مبنی بر اینکه اسرائیل با هرگونه تجاوز و تعرض از نوار غزه به شدت برخورد خواهد کرد.

به گزارش روسیا الیوم، شبکه یک تلویزیون اسرائیل اعلام کرد که جنبش حماس به جنبش جهاد اسلامی فشار می آورد تا به کشتن فلسطینیان در جنین از نوار به گزارش روسیا الیوم، شبکه یک تلویزیون اسرائیل اعلام کرد که جنبش حماس به جنبش جهاد اسلامی فشار می آورد تا به کشتن فلسطینیان در جنین از نوار غزه پاسخ ندهد.

این شبکه اسرائیل توضیح داد که پس از کشتار در جنین، اسرائیل برای شلیک راکت از نوار غزه آماده شده و از همین رو در وضعیت آماده باش حداکثری قرار دارد و در مناطق جنوبی موازی با غزه از روز پنجشنبه آماده باش هوایی برقرار کرده است.

گزارش ها حاکی از آن است که اسرائیل پیامی به حماس از طریق مصر و قطر داده است مبنی بر اینکه به شدت به هرگونه تجاوز و تعرض به حاکمیت خود از نوار غزه پاسخ می دهد.

اسرائیل از حماس خواست هرگونه تلاش برای تیراندازی از سوی جهاد اسلامی را خنثی کند و از همین رو، حماس بر جهاد فشار آورده است تا بابت رزمندگان خود که اخیرا شهید شده اند، انتقام نگیرد.

جنگنده‌های اسرائیل بامداد امروز مواضع نیروهای مقاومت در غرب خان‌یونس و شرق رفح در جنوب نوار غزه را بمباران کردند.

شب گذشته ارتش اسرائیل اعلام کرد که یک راکت از نوار غزه به سمت اسرائیل شلیک‌ شده که به مناطق خالی از سکنه اصابت کرده است.

منبع
روسیا الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا