اجتماعی

توافقنامه ژاپن و یونسکو برای اشتغال جوانان استان نینوای عراق

سفارت ژاپن در عراق و سازمان یونسکو توافقنامه ای برای ارتقاء توانایی جوانان استان نینوا در اشتغال و تاب آوری آنان امضا کردند.

میدل ایست نیوز: سفارت ژاپن در عراق و سازمان یونسکو توافقنامه ای برای ارتقاء توانایی جوانان استان نینوا در اشتغال و تاب آوری آنان امضا کردند.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق (واع) سفارت ژاپن با حضور «علاء عبدالحسن» مشاور وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی عراق، توافقنامه ای را با یونسکو برای ارتقاء توانایی جوانان استان نینوا در اشتغال و تاب آوری آنان امضا کردند.

«پاولو فونتانی» مدیر دفتر یونسکو در عراق گفت: امضای قرارداد با سفارت ژاپن با حضور وزارت آموزش عالی و دانشگاه فنی شمال که ذینفع اصلی این پروژه است انجام شد. هدف این پروژه ادغام آن با سایر طرح های یونسکو است که بخش آموزش، به ویژه آموزش و پرورش حرفه ای را هدف قرار می دهند.

«فوتوشی ماتسوموتو» وزیر ژاپن در عراق نیز گفت که کشورش پایبند به بازسازی موصل پس از سال‌ها جنگ با تروریسم و ایجاد روحیه در جوانان این منطقه است.

مشاور وزارت آموزش عالی عراق نیز گفت که این طرح در حمایت از اشتغال جوانان و دانشجویان دانشگاه فنی شمال واقع در استان نینوا، حائز اهمیت است.

منبع
واع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا