خبر اولسیاسی

دستگیری اعضای 12 تیم وابسته به اسرائیل در ایران

وزیر اطلاعات ایران از دستگیری اعضای ۱۲ تیم تروریستی وابسته اسرائیل در ایران خبر داد.

میدل ایست نیوز: وزیر اطلاعات ایران از دستگیری اعضای ۱۲ تیم تروریستی وابسته اسرائیل در ایران خبر داد و گفت: این تیم‌های تروریستی قصد داشتند با عملیات‌های مختلف انتقام شکست‌های اخیر را ‌بگیرند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سید‌اسماعیل خطیب شامگاه سه‌شنبه با ابراز اینکه دشمن در مقابل وحدت و انسجام مردم، مسئولان، فرهیختگان و نخبگان دچار استیصال شده است، اظهار داشت: دست دشمنان با هر توطئه‌ای برای مردم رو شده است.

وی گفت: دشمن با ایجاد جنگ جهانی رسانه‌ای قصد ناامید کردن مردم ایران نسبت به خدمات نظام را دارد ولی وحدت و انسجام بین مردم و مسئولان بار دیگر تداوم‌بخش پیروزی‌ها شد.

وی با بیان اینکه “دشمن از ابتدای انقلاب تا کنون به فکر براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است”، گفت: دشمن از دشمنی خود دست نخواهد کشید و همواره به فکر توطئه‌های جدید است.

وزیر اطلاعات خطاب به دشمنانی که قصد نزدیکی به کشورهای همسایه ایران را دارند، گفت: کشور ما در موضوع امنیت و منافع ملی با جدیت با دشمنان برخورد خواهد کرد.

وی با اعلام اینکه بیش از 12 تیم تروریستی توسط سربازان گمنام در مدت کوتاهی دستگیر شده‌اند، گفت: ریشه این تیم‌ها که قصد خرابکاری داخل کشور را داشتند به رژیم صهیونیستی متصل بود.

خطیب با بیان اینکه این تیم‌های تروریستی قصد داشتند با عملیات‌های مختلف انتقام شکست خود را از فتنه‌ها بگیرند، گفت: هوشیاری دستگاه‌های اطلاعاتی تمامی این فتنه‌ها را خنثی کرد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا