سیاسی

هنیه: منطقه به سمت تنشی بی سابقه پیش می رود

رئیس دفتر سیاسی حماس گفت که منطقه به سمت تنشی بی‌سابقه پیش می‌رود؛ این رویارویی در داخل زندان‌های اسرائیل باقی نمی‌ماند و مردم فلسطین فرزندان زندانی خود را تنها نخواهند گذاشت.

میدل ایست نیوز: رئیس دفتر سیاسی حماس گفت که منطقه به سمت تنشی بی‌سابقه پیش می‌رود؛ این رویارویی در داخل زندان‌های اسرائیل باقی نمی‌ماند و مردم فلسطین فرزندان زندانی خود را تنها نخواهند گذاشت.

به گزارش خبرگزاری «سما» «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس روز شنبه گفت: سازمان زندان های اسرائیل به دستور «بن غفیر» وزیر امنیت داخلی اسرائیل، از روز گذشته کمپین سرکوبی را علیه زندانیان تعدادی از زندان های اسرائیل آغاز کرده است.

وی افزود: صهیونیستها از روز گذشته به بند هشت زندان «النقب» حمله کردند و شماری از اسرای اهل جنین را از آن منتقل کردند. نظامیان اسرائیلی ۱۸ اسیر در زندان «مجدو» را به سلولهای انفرادی زندان «عوقر» منتقل کردند و روند سرکوب زندانیان تا این لحظه ادامه دارد.

وی افزود: روند سرکوب زندانیان فلسطینی، بخشی از یک طرح تروریستی سازمان‌یافته است که در چارچوب دستور کار توافق شده در دولت نتانیاهو قرار می‌گیرد و توسط بن غفیر هدایت می شود.

هنیه خاطر نشان کرد: منطقه به سمت تنشی بی‌سابقه پیش می‌رود و درگیری‌ها در داخل زندان باقی نخواهد ماند؛ چرا که ملت فلسطین فرزندان اسیر خود را در این نبرد تنها نخواهد گذاشت.

رئیس دفتر سیاسی حماس از رهبران جهان و ملت های آزاده خواست تا برای توقف جنایات بن غفیر و دولت راست گرای فاشیست اسرائیل مداخله کنند، چرا که جهان در معرض آزمونی واقعی قرار دارد.

منبع
سما

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا