اجتماعیسیاسی

بازی دوستانه عراق و ایران در تهران برگزار می شود

فدراسیون فوتبال عراق از قطعی شدن مکان برگزاری بازی دوستانه میان ایران و عراق در پایان مارس جاری خبر داد.

میدل ایست نیوز: فدراسیون فوتبال عراق از قطعی شدن مکان برگزاری بازی دوستانه میان ایران و عراق در پایان مارس جاری خبر داد.

به گزارش «شفق نیوز» «احمد عوده الموسوی» عضو فدراسیون فوتبال عراق گفت که این فدراسیون با پیشنهاد همتای ایرانی خود مبنی بر برگزاری مسابقه دوستانه میان تیم های ملی دو کشور در ایران که قرار است 28 مارس آینده برگزار شود موافقت کرده است.

وی افزود: اعضای تیم ملی عراق پیش از بازی در روز 20 مارس آینده دعوت می شوند و برای روز برگزاری مسابقه در تهران، پایتخت ایران، آماده خواهند شد.

وی گفت که دفتر اجرایی فدراسیون فوتبال عراق در نشست اخیر خود به بحث ها پایان داد و تصمیم گرفت که این دیدار به جای عراق، پایان ماه مارس آینده در ایران برگزار شود.

وی اشاره کرد که  کاساس، سرمربی تیم ملی فوتبال عراق، با فدراسیون در تعیین موضوعات مهم تیم ملی برای آمادگی های پیش از بازی به توافق رسیده است.

پیش از این فدراسیون فوتبال عراق بر سر محل برگزاری مسابقه دوستانه تیم های ملی عراق و ایران اختلاف پیدا کرده بود؛ چراکه این فدراسیون تصمیم به برگزاری مسابقه در عراق داشت و فدراسیون ایران نیز پس از موافقت خود با این موضوع، بر برگزاری این مسابقه در تهران اصرار کرد.

منبع
شفق نیوز

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا