سیاسی

سفر هیئتی از عراق به لهستان برای بررسی مهاجرت غیرقانونی

سخنگوی وزارت خارجه عراق گفت که یک هیئت از عراق برای بررسی پرونده مهاجرت غیرقانونی و بررسی راه های همکاری مشترک به لهستان رفته است.

میدل ایست نیوز: احمد الصحاف، سخنگوی وزارت خارجه عراق گفت که یک هیئت از عراق برای بررسی پرونده مهاجرت غیرقانونی و بررسی راه های همکاری مشترک به لهستان رفته است.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق، در جریان سفر این هیئت عراقی، حیدر العذاری، رئیس اداره اروپا وزارت خارجه عراق با ژنرال گریگوری نیمیس، فرمانده کل مرزبانی لهستان دیدار کرد.

دو طرف راه های همکاری مشترک بین عراق و لهستان در زمینه توسعه توانایی نیروهای امنیتی عراق در زمینه کنترل مرزهای خارجی را بررسی کردند.

العذاری در این دیدار، پیشنهاد لهستان برای همکاری مشترک در زمینه آموزش و بهبود توانایی نیروهای مرزبانی عراق و استفاده از فناوری نوین و تبادل اطلاعات برای حفاظت از مرزها در برابر ورود غیرقانونی را ستود.

وی همچنین از تلاش همه طرف ها از جمله مرزبانی هلند برای نجات جان شهروندان عراقی که به اراضی لهستان رسیده اند، قدردانی کرد.

از طرفی دیگر فرمانده کل مرزبانی لهستان از العذاری و هیئت همراه، بابت قبول دعوت مقامات لهستانی برای افزایش سطح همکاری بین دو کشور قدردانی کرد.

منبع
خبرگزاری رسمی عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا