سیاسی

«ریاض المالکی»: نتایج جلسه وزرای خارجه نشان دهنده اهتمام به فلسطین است

وزیر امور خارجه فلسطین اظهار کرد که نشست وزرای خارجه عرب شاهد اهتمام به مسئله فلسطین به عنوان مسئله محوری کشورهای عربی بود.

میدل ایست نیوز: وزیر امور خارجه فلسطین اظهار کرد که نشست وزرای خارجه عرب شاهد اهتمام به مسئله فلسطین به عنوان مسئله محوری کشورهای عربی بود.

به گزارش «اسپوتنیک عربی»، ریاض المالکی، وزیر امور خارجه فلسطین اظهار کرد که چالش حقیقی این نشست سطح عملی شدن برنامه ها و مصوبه ها در عرصه واقعیت بود.

همچنین المالکی از بازگشت سوریه به اتحادیه عرب استقبال و تاکید کرد که فلسطین همواره خواهان بازگشت این کشور بوده است و این موضوع معطوف به منفعت مسئله فلسطین از طریق حمایت کشورهای عربی در مقابله با کارشکنی های اسرائیل است.

وزیر امور خارجه فلسطین گفت که مسئله کشور ما همواره در راس امور اتحادیه عرب بوده و فعالیت های زیادی برای کمک به حل مشکلات موجود در این زمینه از سوی وزرای امور خارجه کشورهای عربی در نشست امروز صورت گرفت.

المالکی درباره برنامه کشورهای عربی برای مقابله با کارشکنی های اسرائیل اظهار کرد که چالش اصلی ما اجرای مصوبات به صورت حقیقی است و ما همواره در فلسطین انتظار داریم تا سایر کشورهای عربی در مسئولیت مقابله با کارشکنی ها و نقض های اسرائیل به ما کمک کنند.

همچنین وی مجددا تاکید کرد که بازگشت سوریه به اتحادیه عرب باعث شکل گیری یک محور حامی برای مسئله فلسطین می شود و هم اکنون می توان از یک حمایت گروهی از سوی کشورهای عربی برای مقابله با اسرائیل صحبت کرد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا