اجتماعی

بازدید وزیر کشور ایران از مرز مهران برای مراسم اربعین

وزیر کشور ایران در سفر به استان ایلام در غرب ایران، از پایانه مرزی مهران (زرباطیه) بازید کرد و در جریان مشکلات و کاستی‌های این پایانه برای مراسم اربعین 1402 قرار گرفت.

میدل ایست نیوز: احمد وحیدی، وزیر کشور ایران در سفر به استان ایلام در غرب ایران، از پایانه مرزی مهران (زرباطیه) بازید کرد و در جریان مشکلات و کاستی‌های این پایانه برای مراسم اربعین قرار گرفت.

به‌ گزارش تسنیم، وحیدی برای بررسی آخرین وضعیت اقدامات انجام شده و یا در حال انجام برای اربعین پیش‌رو، به مرز مهران رفت ‌و ضمن بازدید از پایانه مرزی مهران، در جریان مشکلات و کاستی‌های این پایانه قرار گرفت.

وی از مرز مهران به عنوان مهم‌ترین مرز کشور برای تردد زائران اربعین یاد کرد و گفت: مرز مهران یکی از مهم‌ترین مرزهایی است که باید مورد توجه قرار گیرد و با توجه به تلاش مجموعه مدیران استان در اربعین گذشته، بازگشت زائران به راحتی صورت گرفت.

وزیر کشور ایران با بیان ‌خط قرمز ‌دست‌اندرکاران اربعین پیش‌رو امنیت و سلامت زائران است، افزود: برای اربعین امسال همه تلاش خود را جهت رفع مشکلات احتمالی به کار می‌بریم تا زمینه آرامش خاطر و سفر ایمن امام حسین (ع) را فراهم کنیم.

وی در سفری یک روزه از زیرساخت‌ها و امکانات مرز مهران بازدید می‌کند و وضعیت این پایانه مرزی را برای تردد زائران اربعین مورد بررسی قرار می‌دهد.

منبع
تسنیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا