سیاسی

گفت وگوی تلفنی ولایتی و النخاله درباره فلسطین

مشاور رهبر جمهوری اسلامی ایران، طی تماسی تلفنی با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین پیرامون آخرین تحولات فلسطین گفت وگو کرد.

میدل ایست نیوز: علی اکبر ولایتی، مشاور رهبر جمهوری اسلامی ایران، طی تماسی تلفنی با زیاد النخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت وگو کرد.

به گزارش المنار، ولایتی بر ایستادگی جمهوری اسلامی در کنار ملت و مقاومت فلسطین تاکید و مقاومت و ثبات ملت فلسطین و شجاعت مقاومت که از ملت، سرزمین و مقدسات خود دفاع می کنند را تحسین کرد.

از طرفی دیگر النخاله از مواضع جمهوری اسلامی در حمایت از قضیه فلسطین قدردانی کرد و به بررسی آخرین تحولات فلسطین به ویژه اوضاع در قدس و کرانه باختری و تجاوز و تروریسم روزانه دشمن در مسجد الاقصی، قدس و شهرها و اردوگاه ها و روستاهای کرانه باختری پرداخت.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد که مقاومت فلسطین هرگز در مقابله با دشمن صهیونیستی کوتاهی نخواهد کرد و گفت که جوانان مقاومت، شجاعت و قدرت پاسخ و تشدید مقاومت با عزم و قاطعیت کامل را دارند.

وی تاکید کرد که تهدیدهای سران اسرائیل، ملت فلسطین و مقاومان شجاع آن را به هراس نمی اندازد و مقاومت به حق طبیعی و مشروع خود در مقابله و پاسخ به هرگونه تجاوز ادامه می دهد.

منبع
المنار

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا