سیاسی

29 کشته در بمباران شمال شرق سوریه توسط ترکیه

اداره خودمختار شمال شرق سوریه از کشته شدن 29 عضو نیروهای امنیت داخلی خود (آسایش) و زخمی شدن 28 تن دیگر بر اثر بمباران حومه دیرک توسط ترکیه خبر داد.

میدل ایست نیوز: اداره خودمختار شمال شرق سوریه از کشته شدن 29 عضو نیروهای امنیت داخلی خود (آسایش) و زخمی شدن 28 تن دیگر بر اثر بمباران حومه دیرک توسط ترکیه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق (واع) اداره خودمختار سوریه روز دوشنبه در بیانیه خود اعلام کرد: بر اثر بمباران ترکیه 29 عضو نیروهای مبارزه با مواد مخدر کشته و 28 تن دیگر زخمی شدند که حال برخی از آنان وخیم است.

در این بیانیه آمده است: در ادامه تجاوزات مستمر به مناطق ما که از سال ها پیش انجام می شود و به ویژه حملات اخیر از سوی ترکیه، شب گذشته تهاجم مرگباری به چندین نقطه در دیریک و رمیلان از جمله آکادمی مبارزه با مواد مخدر انجام شد که منجر به کشته شدن 29 تن و زخمی شدن 28 نفر دیگر شد که حال برخی از آنان وخیم است.

این تجاوز در سایه سکوت بین المللی نسبت به جنایاتی است که ترکیه در مناطق ما مرتکب می شود. پیشتر نیز گفتیم که این سکوت بین المللی ترکیه را به سمت ارتکاب جنایات بیشتر سوق می دهد و آنچه شب گذشته روی داد، بیانی روشن و گواهی حقیقی بر این موضوع است.

منبع
واع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا