اقتصادی

تداوم رشد اقتصاد غیر نفتی در امارات

شاخص مدیران خرید نشان می‌دهد که رشد فعالیت های تجاری غیر نفتی در امارات در نوامبر گذشته به رشد خود ادامه داده هرچند سرعت این رشد در مقایسه با ماه اکتبر کاهش یافته است.

میدل ایست نیوز: شاخص مدیران خرید نشان می‌دهد که رشد فعالیت های تجاری غیرنفتی در امارات در نوامبر گذشته به رشد خود ادامه داده هرچند سرعت این رشد در مقایسه با ماه اکتبر کاهش یافته است.

به گزارش «اسکای نیوز» شاخص مدیران خرید «استاندارد اند پورز» امارات از 57.7 در ماه اکتبر، که بالاترین میزان در بیش از 4 سال گذشته بود، به 57 در نوامبر کاهش یافته هرچند همچنان بالاتر از سطح 50 باقی ماند که نشان دهنده رشد فعالیت است.

این شاخص نشان می دهد که شرایط فعالیت تجاری در اواسط سه ماهه چهارم سال جاری به سرعت بهبود یافته که توسط رویکرد های قوی در تجارت جدید، تولید و ذخایر حمایت می شود.

نرخ تقاضای جدید نیز در محدوده رشد باقی ماند که افزایش تقاضا، مشتریان جدید و تلاش ها برای بازاریابی موجب این رشد شد.

علیرغم اینکه افزایش مجموع فروش، یکی از سریع ترین نرخ های ثبت شده در نزدیک به 4 سال و نیم در امارات بوده اما از ماه اکتبر به طور قابل توجهی کند شده، به طوری که برخی از شرکت ها متوجه فشارهای رقابتی بیشتر و افزایش کمتری در فعالیت های جدید صادراتی شده اند.

همچنین سطح تولید در اقتصاد غیرنفتی امارات در ماه نوامبر به شدت افزایش یافت و نرخ رشد نیز به بالاترین سطح خود از ژوئن رسیده است.

منبع
اسکای نیوز

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا