اقتصادیسیاسی

خبرهای خوب سفیر عربستان در بغداد برای مردم عراق

سفیر عربستان در عراق گفت: فرصت‌های بسیاری برای سرمایه‌گذاری در عراق در حال بررسی است که برای مردم این کشور در ماه‌های آتی خبرهای خوبی در پی دارد.

میدل ایست نیوز: سفیر عربستان در عراق تاکید کرد که فرصت‌های سرمایه گذاری زیادی برای اجرایی شدن در ماه‌های آینده در حال بررسی است.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق (واع) عبدالعزیز الشمری سفیر عربستان در عراق چهارشنبه (6 دسامبر) اعلام کرد که تفاهم و هماهنگی خوبی بین دو کشور عربستان و عراق وجود دارد که ثمره آن امضای توافق نامه مشارکت در زمینه‌های سرمایه گذاری صنعتی بخش خصوصی است.

الشمری افزود که صندوق توسعه عراق صندوقی جدید و قوی است و با صندوق سرمایه گذاری عمومی عربستان هماهنگی زیادی دارد.

وی افزود که توافق نامه مشارکت در زمینه‌های سرمایه گذاری صنعتی بخش خصوصی، اولین فرصت سرمایه گذاری بین دو کشور به شمار می آید و فرصت‌های زیادی در حال بررسی است که می تواند برای مردم عراق در چند ماه آتی خبرهای خوبی در پی داشته باشد.

سفیر عربستان در عراق خاطر نشان کرد که عربستان سعودی به تمامی اهداف صندوق توسعه عراق در بخش‌های صنعتی، زیرساختی، املاک و مستغلات و تمامی زمینه ها توجه دارد.

الشمری در پایان اعلام کرد که دارایی صندوق سرمایه گذاری عمومی در حال حاضر 3 میلیارد دلار است و در زمینه بررسی این فرصت‌ها و اجرایی کردن آن بین صندوق توسعه عراق و صندوق سرمایه گذاری عمومی عربستان هماهنگی خوبی وجود دارد.

منبع
واع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا