اجتماعیسیاسی

برگزاری 300 برنامه در بزرگداشت شهیدان پیروزی بر تروریسم در عراق

معاون مدیر اطلاع‌رسانی الحشد الشعبی تأکید کرد که این سازمان با همکاری دیگر نهادهای کشور بیش از 300 برنامه بزرگداشت و ترحیم برای سرداران پیروزی بر تروریسم در سراسر عراق برگزار می‌کند.

میدل ایست نیوز: مؤید الساعدی، معاون مدیر اطلاع‌رسانی الحشد الشعبی، تأکید کرد که این سازمان با همکاری دیگر نهادهای کشور بیش از 300 برنامه بزرگداشت و ترحیم برای سرداران پیروزی بر تروریسم در سراسر عراق برگزار می‌کند.

الساعدی در گفت‌وگو با روزنامه رسمی «الصباح» گفت که این برنامه‌ها که در سالروز شهادت سرداران شهید حاج ابومهدی المهندس و حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود تا 15 ژانویه ادامه خواهد داشت.

وی افزود که در سطح رسمی خیابان منتهی به فرودگاه بغداد به نام شهید ابومهدی المهندس نام‌گذاری شد، ضمن اینکه بسیاری از استان‌های عراق به مناسبت تعطیل شد.

الساعدی ادامه داد که به این مناسبت روز جمعه برنامه‌ای رسمی در هتل الرشید عراق با حضور مقامات ارشد کشور و نیز برنامه‌ای در مزار شهید ابومهدی المهندس در نجف اشرف برگزار خواهد شد.

همچنین شب گذشته در ساعت انجام حمله امریکا، مراسمی در محل شهادت سرداران پیروزی بر تروریسم در نزدیکی فرودگاه بغداد برگزار شد و در آن از مجسمه این شهیدان در محل حادثه پرده برداری شد.

منبع
الصباح

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا