سیاسی

قاآنی: عاملان جنایت کرمان از امریکا و اسرائیل تامین می‌شوند

فرمانده نیروی قدس سپاه ایران گفت که امروز مردم کرمان مورد تهاجم خونخوارانی که از طریق امریکا و رژیم صهیونیستی تامین می شوند، قرار گرفتند و شهید شدند.

میدل ایست نیوز: اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه ایران در مراسم سالروز شهادت شهید سلیمانی، در مصلای تهران گفت: آنکه سرافکنده تر از این میدان جنگ غزه خارج می شود رژیم صهیونیستی و پیروز این میدان مقاومت فلسطین است.

به گزارش ایرنا، وی افزود: در تشییع شهید سلیمانی شنیدید که یکی از رهبران برجسته فلسطین در پایان سخنش سه بار تکرار کرد که شهید سلمیانی شهید قدس است حالا خوب معلوم می شود این عبارت، پر کردن دست مقاومت فلسطین خود را نشان می دهد در حقیقت آنکه با رژیم صهیونیسیتی می جنگند، شهید سلیمانی و برادرانش در فلسطین است.

قاآنی تصریح کرد: امروز مردم کرمان مورد تهاجم خونخوارانی که از طریق امریکا و رژیم صهیونیستی تامین می شوند و جنایت آفریدند، شهید شدند، تسلیت می گوییم.

فرمانده نیروی قدس سپاه ایران اظهار داشت: درباره ترور شهید العاروری بگویم که این مرد ۱۸ سال از عمرش را در زندان های رژیم صهیونیستی گذرانده بود اما مثل کوه ایستاده بود.

وی بیان کرد: شهادت سید رضی و جنایت کرمان نشان می دهد دشمن مستأصل شده اما نمی داند مقاومت و جمهوری اسلامی روش ریشه کن کردن رژیم صهیونیستی تغییر نخواهد داد.

منبع
ایرنا

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا